söndag, november 21, 2010

Sjukstuga......

..... har vi är hemma. Liam har åkt på infuensa och har kräkt hela natten, nu har han feber men är ändå pigg och glad. Min stackars gullunge. Ja det var ju min lediga helg och jag hade sett fram emot att baka lite men så blev det inte. För snäll som jag är så gick jag in och jobbade både lördag och söndag, men bara halva dagarna. Så kvällen tillbringas i soffan med en massa mys med min lille sjukling. På återseende...

Inga kommentarer: