Den här stolen har man knappast kunnat undgå om man har passerat Ikeas gamla byggnad.
Den nya möbeljätten XXXLutz från Österrike hade premiär i torsdags och köerna var långa.
Igår valde vi att att besöka butiken och jag måste säga -Tacka vet jag Ikea! Visst finns där fina möbler och heminredning men jag trivdes inte alls där. Nej, denna butik får inte många pluspoäng av mig.
På tal om Ikea så var vi där idag och köpte matta till lillemans rum. Det var sjukt mycket folk men det är väl inte så konstigt för det var ju dåligt väder och dessutom en lördag.
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar