tisdag, november 16, 2010

Fem år...

.... firar vi tillsammans idag, och jag fick världens bästa överraskning när jag vaknade imorse. Min man hade nämligen ordnat så att jag fått ledigt från jobbet och bokat ett bad- och bastupaket på Sinnesro Spa i Malmö. Detta var så underbart avkopplande och jag känner mig som en ny människa! Därefter hade han bokat bord på Jensen´s Böfhus där vi avnjöt en trerätters middag, nu är jag så mätt så jag nästan spricker!
Tack för en helt underbar dag

Inga kommentarer: