.... firar vi tillsammans idag, och jag fick världens bästa
överraskning när jag vaknade imorse. Min man hade nämligen ordnat så att jag fått ledigt från jobbet och bokat ett bad- och bastupaket på
Sinnesro Spa i Malmö. Detta var så underbart avkopplande och jag känner mig som en ny människa! Därefter hade han bokat bord på
Jensen´s Böfhus där vi avnjöt en trerätters middag, nu är jag så mätt så jag nästan spricker!
Tack för en helt underbar dag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar