.... vara så himla
trött?? Jag är så trött och slut i kroppen och kännner mig svag i armar och ben! Det har varit så här ett tag nu och verkar tyvärr inte bli bättre! Vad är det som händer med mig egentligen?
Men jag har i alla fall jobbat idag och det var kul men tröttsamt även om jag slutade tidigt, redan kl. 13.30 ( det gör jag varje onsdag) Därefter styrde bilen hem till min lilla mamma där min
älskade son väntade på mig! Han blir lika glad varje gång man kommer hem eller hämtar han på dagis och det värmer ens hjärta!
På tal om annat, har ni tänkt på att det går med rasande fart till första advent?? Det innebär att julen närmar sig med stormsteg, mysigt tycker jag även om julfirandet i år kanske inte blir som man önskar. Men det får tiden utvisa.
Nu önskar jag er en fortsatt trevlig kväll.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar