söndag, november 28, 2010

Vinter och snö

Liam är äntligen frisk från magsjukan och har varit på dagis både torsdagen och fredagen. Så vardagen har infunnit sig igen. Nu har vintern kommit med en massa snö och jag hoppas att det ligger kvar tills julafton. Ni kan ju gissa vad vi gör här varje dag!? Jo, vi åker pulka, den följer med överallt vet ni. Idag är det som alla vet 1:a advent och det har kommit upp ljusstakar i våra fönster, så himla mysigt. Nu bär det snart av till stan för att inhandla lite till julpysslet. Ha en underbar dag i vinterlandet.

Inga kommentarer: