söndag, mars 06, 2011

Äntligen lite sol

Idag är det andra dagen som solen skiner och hur underbart är inte det!? Man får så mycket mer energi och man bara njuter, nu saknas bara värmen också. Igår hade vi min syster på besök, lillemans moster meina (Lena) Lilleman och hon busade som bara den! Vi hade lördagsmys med god mat och så åt vi godis till melodifestivalen. På tal om melodifestivalen så blir det spännade att se vilken låt Sverige kommer att tävla med i år, kan svenska folket rösta fram rätt låt i år!? Nu är det dags att sätta fart lite här hemma sen bär det av ut i solen!!

Inga kommentarer: