Ja jag tycker det, det är en modern och dansant låt som jag tror kan ha en mycket bra chans i Tyskland.
Att det skulle stå mellan Danny och Eric hade man redan på känn, nästan lite uppgjort men det är helt rätt att det stod mellan dom två bästa låtarna.
Nu gäller det att hålla tummarna för
Eric Saade och hans låt
"Popular"
Lycka till Eric
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar