fredag, mars 11, 2011

Sjukling

Jaha då var man sjuk och det är inget skoj alls! Det bara flög på mig i onsdags med illamående, frossa och feber, som tur är så mår jag bättre idag men jag är väldigt trött och slut i kroppen! Men inte ska jag väl hänga läpp för det, jag har ju kunnat ligga i sängen i hela två dagar och bara vilat och med det har det blivit lite filmmaraton. (återkommer om det) Idag är det fredag och förhoppningsvis kanske jag orkar med lite fredagsmys med familjen. Lilleman har önskat tacos till middag så det får det bli och vet ni vad?! Jag slipper laga maten för det gör min goa´son och make. På återseende.....

Inga kommentarer: