.... och det innebär en ny vecka med nya utmaningar, eller!?
Inte riktigt för min del, jag är fortfarande inte helt kry och kan stanna hemma ett par dagar till utan läkarintyg och det har jag valt att göra för att bli helt frisk. Jag är ju annars den som jobbar trots sjukdomar och är jag mot förmodan hemma så går jag tillbaka till jobbet alldeles för tidigt, men inte denna gången!
Lilleman är fri från dagis idag och är hemma med mig och maken (som är ledig idag)
För ett tag sedan köpte vi ett set med grytor för barn och det hittade jag idag så nu lagar han mat för fullt här hemma, min goa´påg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar