lördag, mars 19, 2011

Kärt besök

Som ni kan läsa i tidigare inlägg har både min svärfar och min mamma varit här idag. Svärfar åkte hem tidigare ikväll och mamma har åkte hem för en stund sedan. Lilleman busade för fullt med dom båda så nu ligger han utslagen i soffan och nannar. Ja det tar på krafterna att vara i centrum men han är så himla go´...... Jag har drabbats av yrsel som bara kom helt plötsligt igår men som för en stund idag blev bättre, men nu känner jag av det igen. Jag har ingen aning om varför jag har fått det men lite obehagligt är det i alla fall, och som inte det skulle vara nog så är jag extremt trött också. Kanske dags att uppsöka läkare och reda ut min hälsa!? Eller vad tycker ni?? Hur som helst så ska jag slappa i soffan en stund innan kudden kallar. Sov gott......

Inga kommentarer: