onsdag, mars 23, 2011

Grillpremiär

Igår var det ju vår!! Hur underbart som helst var det och varmt! Med detta innebar det grillpremiär här i familjen. Inget avancerat utan det blev efter lillemans önskemål, korv och det passade oss utmärkt. Det har varit fint väder idag med men inte fullt så varmt, men jag klagar inte vi har i alla fall solsken.

1 kommentar:

Tess sa...

Ohhh vad gott!!! Det är bara att hojta till när ni vill ha gäster :D