torsdag, mars 31, 2011

Ny månad, nya tag

Imorgon är det 1 april och en ny månad och det innebär att mitt nya liv ska börja. Det "livet" innehåller inga sötsaker på vardagar, hur nu det ska gå jag som är ett gottemonster och ändra min kost lite. Inte för att jag äter så värst onyttigt utan jag vill bara ändra på den lite. Hmmm.... jag kanske ska ändra det till att dra ner på sötsakerna istället för att sluta tvärt och att äta mer nyttigt och inte banta??!! Det kommer bli tufft men jag kommer fixa det! Men åh vad tiden ska gå fort!! Bara 2,5 timme kvar på denna dagen, då måste jag skynda att synda........ God natt och sov gott.......

Inga kommentarer: