Idag har Liam och jag varit hos min pappa och hälsat på. Vi träffar inte han så ofta som man vill så det var trevligt att vara där. Liam busade med sin morfar som bara den. Så härligt att se lille gullungen så glad och full med hyss.
Han har verkligen en massa hyss för sig om dagarna här hemma. Nu när han går så är han på och ska leka med allt han inte får och när man säger till han så blir han så arg att han nästan slänger sig på golvet och skriker hahaha. Han är bara så härlig.

1 kommentar:
Haha sån busunge han är :D
Skicka en kommentar