torsdag, mars 04, 2010

Aj aj aj

När man minst anar det så kommer den, MIGRÄNEN! Igår kväll fick jag ett så kraftigt migränanfall att jag trodde jag skulle dö. Som tur var så sov Liam och Taz hade hunnit komma hem från jobbet. Annars vet jag inte vad jag hade gjort. Idag har jag haft huvudvärk och mest vilat. Min kära mamma har varit här och hjälpt mig med Liam och Tigiz. Solen har tittat fram även idag men det har tydligen varit ganska kallt. Imorgon är det fredag och det innebär helg. Nu ska jag försöka titta lite på tv. God natt

Inga kommentarer: