fredag, mars 12, 2010

Fredag

och det innebär fredagsmys. Liam och jag har varit och badat idag men det gick inte alls bra. Liam var jätteledsen och skulle absolut inte vara och göra övningarna.
Det blev en tur till Burlöv center också. Liam somnade på vägen dit så jag passade på att ta en fika och njuta lite av tiden.
Plantagen har öppnat där så den besökte vi. En massa fina blommor och och det blev tulpaner och två garderobsväxter som följde med hem idag.

Imorgon åker Taz till stockholm och Liam, Tigiz och jag ska roa oss själva. Hoppas på fint väder så vi kan gå till parken och leka lite.
Men nu ska jag först sova lite så man är pigg och vaken imorgon.
God natt

Inga kommentarer: