Vilket dystert väder det har varit idag. Det har regnat nästan hela dagen och vad passar då bättre än att baka!
Jag har bakat rulltårta med dumlefluff, banankaka och bananpaj. Blev en liten choklad och banandag. Men gott är det!
Eftersom det blev så mycket gott i kakväg så passade jag på att fixa en god middag också. Kycklingfilé med bulgur smaksatt med pesto genovese, sallad och tzatziki, detta var verkligen mumsigt!
Riktigt lördagsmys har vi haft idag.
Ni glömmer väl inte att vrida fram klockan en timme inatt?
1 kommentar:
Ohh vad det låter gott!!! Att jag inte var där.... Kram
Skicka en kommentar