lördag, mars 13, 2010

Plantagen

Det blev en tur till Plantagen idag också. Fast idag var båda mina systrar och vår mamma med. Köpte två paket tulpaner, dom är så billiga där, invigningserbjudande. Det ska även odlas persilja och gräslök hos oss så jag införskaffade jord och fröer. Liam fick ett jättefint set med rullebör, spann, spade, vattenkanna, kratta och formar av sin moster. Han var så glad när han kom med påsen i handen, hela han sken upp, min lilla gullunge. Ikväll är det final i melodifestivalen, undrar vem som får åka till Norge och representera Sverige i år!? Många av låtarna är bra men det är inte alla passar som en schlagerlåt. Nu är Taz på väg hem till Skåneland igen. Hoppas dom tar det lugnt och tänker på hastigheten. Ha en bra kväll

Inga kommentarer: