
Det blev en tur till
Plantagen idag också. Fast idag var båda mina systrar och vår mamma med.
Köpte två paket tulpaner, dom är så billiga där, invigningserbjudande.
Det ska även odlas
persilja och
gräslök hos oss så jag införskaffade jord och fröer.
Liam fick ett jättefint set med
rullebör, spann, spade, vattenkanna, kratta och formar av sin moster. Han var så glad när han kom med påsen i handen, hela han sken upp, min lilla gullunge.
Ikväll är det final i melodifestivalen, undrar vem som får åka till Norge och representera Sverige i år!?
Många av låtarna är bra men det är inte alla passar som en schlagerlåt.
Nu är Taz på väg hem till Skåneland igen. Hoppas dom tar det lugnt och tänker på hastigheten.
Ha en bra kväll
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar