måndag, mars 15, 2010

Mellanmål

Efter ett par timmar ute i det fina vädret åt vi plättar med äpple och kanel till mellanmål. Gott, nyttigt och man blir riktigt mätt.
Jag använde mig av detta pannkaksreceptet:
4 ägg 2,5 dl mjöl
6 dl mjölk
1 nypa salt
1 grovrivet äpple
kanel

Inga kommentarer: