torsdag, mars 25, 2010

Våffeldagen

Idag är det våffeldagen och vad passar bättre än att äta just våfflor. Det är så mumsigt och ibland undrar jag varför vi inte äter det oftare! Får väl ta och ändra på det.

Inga kommentarer: