Jag har länge funderat på vad jag vill ha ut ur mitt liv och det är så mycket jag skulle vilja göra. Men jag är nog lite rädd för att ta steget ut i
stora världen och uppfylla vissa av mina drömmar. Jag är lite kluven när det gäller jobb och karriär och ställer mig ofta frågan om vad det är som jag allra helst vill göra!? Jag brinner för att arbeta med människor och jag trivs i min yrkesroll som undersköterska men jag brinner också för fotografering och skulle vilja fotografera på heltid.
En
dröm är att åka till dom tropiska regnskogarna och till Afrikas savann. Tänk att få möjligheten att fotografera naturen, djurlivet och dess färger och former.
Som ni märker så är det naturfoto jag är mest intresserad av och en vacker dag kanske drömmen går i uppfyllelse men innan dess fortsätter jag att drömma....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar