Då var det
påskveckan och på torsdag är det inte bara skärtorsdan´ utan också den 1/4. Det gäller att vara på sin vakt för aprilskämten då.
Vi ska fira påsken hemma hos oss då Taz ska jobba hela helgen. Vi har valt att inte äta den traditionella påskmaten utan satsar på något annat mumsigt.
Det har påskpyntats lite här hemma, påskris, lite kycklingar och påskkärringar.
Det närmar sig tiden då man ska gå tillbaka till vardagen igen, fast det är någon månad till.
Jag ska sommarjobba lite i sommar sen är det tänkt att jag ska börja på min tjänst i september. Känns lite underligt, jag är ju van att spendera dagarna med Liam. Men det kommer gå hur bra som helst!
Tänk min lille pojke är en stor pojke nu, jag kan inte förstå var tiden har tagit vägen......
Nu ska jag mysa lite i soffan framför tv:n innan det är läggdags. God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar