onsdag, april 06, 2011

Fundering

Funderar på hur orättvist livet kan vara ibland.
Vissa har verkligen tur i livet medans andra har mindre tur. Varför ska det behöva vara så!?
Varför ska vissa ha det bra och andra inte!?
Är det något som är förbestämt eller är det bara ödet?
Vissa saker går bara inte att få svar på och det kan iband göra ont....

Inga kommentarer: