Klockan 18:45 igår kväll ringde jag till min chefs arbetstelefon och lämnade mitt beslut i hopp om att få det jag hade valt!
Jag blev mycket mer avslappnad efter detta samtal och kunde släppa det för en stund. Imorse var jag lite nervös för vad chefen skulle tänka om att jag hade ringt, men så kom hon fram till mig och tackade för mitt samtal och säger att jag har fått mitt val!! Jag blev så himla glad och lättad. Min andra kollega, en nära kollega hade valt ett av dom andra alternativen och chefen frågade om jag hade någon aning om ifall hon kunde tänka sig att jobba med samma val som mig. Så jag ringde min kära kollega och lyckades få med henne också, så i juni börjar vi två i mitt gamla kvällspass!!! Wiiiiiiieeeee!!!! Dessa vikariat varar fram till jul sen får vi se därefter vad som händer, men förstår ni så himla skönt detta känns!? Det ska bli så himla kul att få stanna kvar i gruppen och få ha hand om våra vårdtagare som vi har idag.
Kram på er
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
1 kommentar:
Vad skönt att det löst sig så långt. Kram
Skicka en kommentar