lördag, april 16, 2011

Ledsen men lycklig och glad ändå

Min hårddisk finns inte mer men vet ni vad??? Vi har lyckats få fram dom bilder på lilleman när han bara var några minuter gammal och från de sista timmarna innan han föddes. Kan ni förstå hur lycklig och glad jag är!?!?
Inga bilder i världen betyder så mycket som när ens barn föds, även om man har de på näthinnan så vill man ju kunna visa de för barnen sen och nu kan vi det!

Solen skiner och det sägs att det ska bli varmt i helgen, underbart!! Jag ska strax plantera lite blommor på balkongen sen ska det busas en massa med min gullunge.....

Ha en underbar dag kära vänner!

Inga kommentarer: