måndag, april 18, 2011

Vår duktiga gullunge

Vår älskade son har lärt sig att slå kullerbytta!! Gissa om vi blev förvånade!?
Det går snabbt framåt i hans utveckling ska ni veta och han får mycket beröm av fröknarna på dagis och av oss så klart, men sen lär han sig en massa skit också av dom äldre barnen men det är sånt man får handskas med på bästa sätt.

Vet ni vad?? Solen kom på besök idag och gissa om jag blev glad!? Är du här för att stanna kära sol??

Inga kommentarer: