söndag, april 10, 2011

Hårddisken har havererat igen?

Sitter vid makens data och skriver för som det ser ut nu så har ännu en av mina hårddiskar kraschat!! Jag blir så trött och deprimerad.
Vad ska man egentligen med sånt skit som bara ska gå sönder!?
Jag hade ju inte klarat mig utan min data ändå men jag blir så arg när sånt här händer!

Inga kommentarer: