onsdag, april 06, 2011

Vår och kurs

Tack snälla Bee för hjälpen. Nu äntligen är det som det ska med radbrytningarna igen!

Nu undrar jag var våren tog vägen?? I två hela dagar har det varit så trist väder och jag var nästan rädd för att det blivit höst igen! Vinterjackan åkte på och så ska det ju inte vara, inte nu! Ja ja det blir väl varmt igen någon gång.....

Imorgon ska jag gå en intressant kurs, Palliativ vård heter den och detta område är något jag brinner för, ska bli riktigt kul och jag har dessutom hört att kursledaren är kanon. Kan inte bli bättre.

Tjingeling so long......

Inga kommentarer: