Så var det kväll och snart är denna underbara dag slut! Ibland undrar jag vart dagarna tar vägen för jag hinner knappt med dom...!
Med tanke på det fina vädret vi har haft idag så stod det grillning på menyn, marinerad kotlett och grekisk sallad, till det hade vi faktiskt potatissallad också för lillemans skull.
Nu väntar godis, chips och påskmust på bordet som vi ska ha till vårt lördagsmys.....
Livet är underbart!
Tjingeling.
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar