Ja det är det verkligen för jag är helt slut som artist!
Herrej*vlar vilken blåst det har varit i två dagar nu, rena orkanen har vi haft, kanske inte riktigt men nästan.
Jag kan lova er att om jag inte hade knäppt jackan när jag försökte cykla idag så hade jag lyft med cykeln från marken och det skulle ju ha varit en syn för världen.
Som ni vet så skulle jag ändra lite på min kost, minska på sockret och jag kan nu meddela er att det redan har gått åt skogen. Jag har inte kunnat hålla mig och det är enbart Lidls fel. Japp ni läste rätt för vi har en Lidlbutik i närheten av jobb som vi passerar varje dag och där säljer dom nybakade bullar, munkar, vaniljbullar och lösviktsgodis och vem kan låta bli att frestas när ens kolleger shoppar loss?! Inte jag i alla fall och jag kan med säkerhet säga att jag har nog inte helt motivationen att ge upp allt sött just nu, men jag bara måste och jag ber er läsare om tips!!
Men nu är det back to Talang 2011
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
1 kommentar:
Du får gärna hänga på med min kosthållning om du känner för det.
Kram
Skicka en kommentar