söndag, oktober 04, 2009

Busväder

Igår var det ett riktigt busväder ute men hur mysigt var det inte!? Att sitta inne och höra hur det blåser och regnar ute och veta att det är höst, det är livet det. Idag är det dock bättre förrutom att det blåser som sjutton. Igår var det dax för kära Eva att fylla 30 år. Det blev kalas med paj med sallad och bröd och fransk chokladtårta till kaffet. Tårtan hade jag hjälpt Eva med. Tyvärr så hann jag inte ta någon bild, men jag kan meddela att den blev supergod. Idag är det en hemmadag med Liam och Tigiz. Taz jobbar till 17 men sen blir det mys med hela familjen. Då det är kanelbullensdag idag hade jag tänkt att baka kanelbullar och dessutom göra äpplemos. På återseende.....

Inga kommentarer: