Det blev även en en tur till ikea igår med mamma. Dom ska ju flytta varuhuset till Svågertorp så det fanns nästan inget kvar i det gamla. Men en trevlig tur till Malmö fick vi i alla fall.
Till middag här hemma serverades det hemlagad kålpudding. Hur gott som helst och självklart hade vi potatis, skysås och hemkokt lingonsylt till.
Till kaffet åt vi av den goda banankakan. En helt underbar dag med massa gott helt enkelt.
2 kommentarer:
Vill oxå ha banankaka..... *snyft*
Vilka snygga källarfranskor du bakat!
Angående din fråga om hyperlänkar. Så här gör man: Skriv ditt inlägg som vanligt och när du kommer till ett ord till sidan som du vill länka till, t.ex. IKEA, så markerar du ordet och klickar på en liten symbol/knapp som ser ut som en länk och en liten grön jordglob (till vänster om symbolen vänsterjustera), den finns i menyn när man skriver inlägget. När du klickar på detta får du upp en ruta där du skriver in adressen, t.ex. http://www.ikea.com
Lycka till!
Skicka en kommentar