Nu börjar det bli riktigt
kallt ute och jag gillar det. Ljusen tänds på kvällen och det är så mysigt att krypa upp i soffan med en filt och en mugg varm choklad.
Taz har varit ledig sen i onsdags och börjar inte jobba förrän på onsdagkväll nästa vecka. Det är så härligt att ha han hemma. Det tycker Liam oxå. Han busar med sin pappa hela dagarna och är så nöjd. Men samtidigt så har han
seperationsångest. Jag kan knappt gå runt hörnet förrän han blir jätteledsen. Detta märks även på babysimmet. Han totalvägrar att göra övningarna. Han ska bara kramas med sin mamma, men det är så mysigt det oxå.
Idag är Taz iväg på ärende och Liam och jag ska dammsuga och plocka undan lite, sen blir det en massa mys.......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar