tisdag, oktober 06, 2009

En mysig tisdag

I den här burken finns de hemkokt äppelmos. Känner mig så duktig, först lingonsylt och nu äppelmos. Inget av det är svårt att göra. Snabbt och enkelt är det men framför allt så är det så gott.
Så idag hade vi fläskpannkaka med lingonsylt till middag, mums....
Vi har varit med lilleman på bvc idag. 10-månaderskontrollen var det dax för och det gick jättebra. Han växer som han ska den lille gullungen.
Vi tog en sväng till biblioteket på vägen hem och lånade lite böcker. När vi gick hem därifrån gick brandlarmet på äldreboendet igång. 4st ur personalstyrkan på boendet sprang som yra höns och letade efter en eventuell brand. Oorganiserade till tusen verkade dom vara. Jag har aldrig sett något värre! Men som tur var så brann det inte utan det var ett falskt larm.
Vi har haft en mysig familjedag idag och nu nannar Liam och snart börjar Hell´s Kitchen och jag sitter fastklistrad i soffan.
God natt....

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja du e ju riktigt duktig=) =) Hur mycket väger liam nu då och hur lång e han?? Hur e det annars med er?? Kramar