torsdag, oktober 15, 2009

Kalas och shopping

Igår var det då dax att fira min kära syster som fyllde år. Hon bjöd på paj med sallad och till kaffet blev det en god kaka. Pajerna stod jag för och det blev ost och skinkpaj samt kycklingpaj med fetaost. Ost & skinkpaj, 3st 1 kg tärnad skinka Ca 800 gr riven ost Purjolök Äggstanning: 9 ägg 9 dl mjölk Salt & peppar Kycklingpaj med fetaost, 2 st 2 grillade kycklingar Ca 400 gr fetaost 1 paprika i småbitar Purjolök Äggstanning: 6 ägg 6 dl mjölk, kan bytas ut mot 4 dl cremé fraiche Salt & peppar Idag har jag varit barnledig och spenderat ett par timmar i stan med Eva. Tack för en mysig och avkopplande stund. Nu är jag hemma och ska strax ta med mig Liam och Taz och handla lite på Citygross.

Inga kommentarer: