På kvällen fick vi besök av min pappa och Jeanette. Vi åt middag tillsammans, potatisgratäng och schnitzel. Liam busade med morfar tills han var helt slut. Sen blev det Idol och gästartist var Joey Tempest.
Vi hade en trevlig kväll.
Igår lördag hade vi ett litet kalas för Taz som fyllde år i torsdag. Vi bjöd på tacos och till dessert blev det persikohalvor med glass. En trevlig kväll även igår.
Idag var vi uppe tidigt, åt frukost och sen körde vi till Burlöv center. Där hämtade jag min förlovningsring som jag lämnat in för förstoring. Mina fingrar har ju förändrats efter graviditeten och då passade inte heller ringen.
Vi köpte 3st Guldlotter och samtidigt stöder vi Bröstcancerföreningens Riksorganisation.
Namnet Guldlott passade verkligen, jag vann nämligen 250kr i presentkort på Guldfynd. Inte illa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar