söndag, oktober 25, 2009

Vad har hänt här då

I fredags tog vi en tur till nya IKEA. Stort och fräscht är det men vilken tid det tar att gå igenom hela varuhuset. Man ska verkligen inte ha bråttom!
På kvällen fick vi besök av min pappa och Jeanette. Vi åt middag tillsammans, potatisgratäng och schnitzel. Liam busade med morfar tills han var helt slut. Sen blev det Idol och gästartist var Joey Tempest.
Vi hade en trevlig kväll.
Igår lördag hade vi ett litet kalas för Taz som fyllde år i torsdag. Vi bjöd på tacos och till dessert blev det persikohalvor med glass. En trevlig kväll även igår.
Idag var vi uppe tidigt, åt frukost och sen körde vi till Burlöv center. Där hämtade jag min förlovningsring som jag lämnat in för förstoring. Mina fingrar har ju förändrats efter graviditeten och då passade inte heller ringen.
Vi köpte 3st Guldlotter och samtidigt stöder vi Bröstcancerföreningens Riksorganisation.
Namnet Guldlott passade verkligen, jag vann nämligen 250kr i presentkort på Guldfynd. Inte illa.
Mamma hämtades upp och vi åkte till ikea. Ja ni läser rätt, vi var där idag också. Det var så mycket folk där och det var nästan jobbigt att vara där. Men nu har mamma också fått se nya ikea.

Inga kommentarer: