Idag är det tisdag och på dagens schema står det
pajbakning. Min ena syster fyller år imorgon och ska bjuda på paj med sallad. Snäll som jag är så fixar jag självklart detta till henne.
Vi får även besök av Tess ikväll. Hon behöver hjälp med en skoluppsats och det ställer jag så klart upp med.
Men innan dess så ska Liam och jag iväg och shoppa ingredienserna så det är bäst att vi gör oss iordning.
På återseende.....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar