Så var denna helgen snart över. Det har varit en lugn helg med lagom mycket att göra.
Igår lördag var vi inne i Lund. Kollade lite på olika bostadsområden. Men nu i efterhand så känner i alla fall jag att jag trivs bra här i byn och vill stanna här ett tag till.
Vi hade en mysig
familjedag och som avslutning åt vi på
Burger King.
Idag har vi varit duktiga och tvättat och sen blev det ett besök hos syrran. Där bjöds det på
pizza. Måste sluta äta skräpmat och tänka på figuren istället. Men å andra sidan så blir det inte mycket skräpmat i detta hushållet. Så någon gång får vi unna oss något gott.
Måndag imorgon och en ny vecka med massor att göra.....
På återseende gott folk
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar