onsdag, oktober 21, 2009

Favorit i repris

Jag har varit flitig idag och bakat Drömmar. Det är ju så himla lätt att baka och blir så goda.... Men jag har tyvärr inte hittat ett recept som jag är helt nöjd med, så har ni ett att dela med er så tar jag tacksamt emot det.

Inga kommentarer: