fredag, oktober 02, 2009

Försenad

Ja det kan man verkligen fråga sig. Jag körde Taz till jobbet nu på morgonen och på vägen hem blir det stopp vid ett trafikljus. I bilen framför mig sitter en ung kille, inget konstigt med det. Men killen ser ut att göra en rörelse som ser ut precis som när man borstar tänderna. Jag tittar lite diskret igen. Han öppnar bildörren och spottar, stänger dörren igen och hänger tandborsten i ett fodral som sitter runt backspegeln Han satt alltså och borstade tänderna, i bilen! Han måste ha varit sen till jobbet, eller??

1 kommentar:

Jessica sa...

ha ha ,, ja har man inte sett allt så,,, he he