måndag, oktober 19, 2009

Lata dagar

Vi har haft lite lata dagar här hemma vilket är så härligt. Slippa tänka på att man måste iväg eller har någon tid att passa. Igår var min svärmor och hennes man här på besök. Dom hade min svägerskas barn med sig eftersom dom hade varit barnvakt åt dom och skulle åka hem med dom igår. Inte varje dag man ser dom. Barnen har blivit så stora nu. Tänk vad tiden går fort!! Idag har vi inte gjort så mycket, mest latat oss. Jag håller på att laga middag, kött och grönsaksoppa. Riktig höstmiddag. Sen blir det bus med Liam. På återseende......

Inga kommentarer: