fredag, april 09, 2010

Fredagsmys....

... blir det ikväll och hela familjen är samlad. Taz är ledig denna helgen och vi ska bara ha det mysigt! I eftermiddag ska vi bada med Liam och ikväll blir det Talang 2010. Igår sådde jag lite fröer, persilja, gräslök, krasse och prydnadgräs. Hoppas att det tar sig nu också. Tess kom förbi på besök och det är alltid lika kul när hon kommer. Du är så omtyckt av oss alla! Nä nu ska jag fixa lite här hemma innan vi ska bege oss till badet. På återseende.....

1 kommentar:

Tess sa...

Tack så mycket! Stor kram