onsdag, april 21, 2010

Fynd

Igår gjorde vi ett riktigt fynd på ikea. Dessa avlastningsbord som tillhör vår säng ska utgå från sortimentet i denna färgen. Ordinarie pris är 499kr/st och vi betalade endast 49kr/st. Det kallar jag fynd!

Inga kommentarer: