tisdag, april 13, 2010

Tandhygienisten och shopping

Idag har Liam och jag varit uppe med tuppen. Liam skulle till sin mormor medans jag var hos tandhygienisten. Det togs bort lite tandsten och satan vad ont det gör. Var alldeles öm i munnen efteråt men nu känns det bra. En tur till Mobilia blev det också idag. Köpte en jättefin jacka till Liam och två fina tröjor till mig. Det är inte ofta jag hittar något som jag vill ha direkt när jag går in i en klädesbutik, men idag gjorde jag det, jättekul. Nu sover Liam och jag ska titta lite på tv innan det är dax att lägga sig. Taz jobbar men slutar om några timmar, sen är han ledig två dagar och ska umgås med sin underbara familj. God natt

Inga kommentarer: