onsdag, april 14, 2010

Vårväder

Vilket härligt väder det har varit idag även om det har blåst lite. Taz och jag hade lite egentid då Liam var hos sin mormor så vi passade på att promenera till Entré och tog en fika på Mormors bageri. Skönt att bara vi två kan umgås på tu man hand. Man behöver det ibland. Liam och mormor var ute på lekplatsen och lekte i sandlådan och det tyckte Liam om. Nu nannar han så gott min lille gullunge.

Inga kommentarer: