Om det blir något bål för vår del vet jag inte, det återstår att se ikväll. Taz jobbar så det blir bara Liam och jag i så fall.
Idag fick vi veta att vi får tillgång till lägenheten runt den 24/5, men det finns lite skavanker som ska fixas av hyresvärden först sen är det fritt fram att flytta in. Som det ser ut nu så får vi det nya kontraktet nästa vecka, så himla kul! Bara längtar efter flytten nu!
Ha en bra eftermiddag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar