lördag, april 17, 2010

Jobbig natt....

.... och morgon. Liam fick sova i vår säng inatt och när jag skulle lägga mig så tyckte jag att täcket var vått. Han hade kissat väldigt mycket! Det hade gått igenom både blöja och pyjamas. Så vi fick byta täcke och byta på Liam. Detta resulterade i att han var klarvaken! Han låg och vände och vred på sig länge. När han till slut somnade så vaknade jag av att jag hade ett par fötter i ansiktet och detta hände ett par tusen gånger känns det som. När vi vaknade imorse kokade jag gröt till Liam och vad händer då?! Jo, jag tappar tallriken med gröt på golvet och ingen ny gröt blev det eftersom jag använde det sista grötpulvret! Så nu undrar jag bara hur denna dagen ska sluta!?

Inga kommentarer: