I glasburken finns hemkokt kiwimarmelad som är så god och enkel att göra. Jag hittade receptet på en blogg som jag kikar in på lite då och då och den hittar ni här Liam har fått nya skor som han är så stolt över. Han vill ha dom på sig hela tiden och skiner upp som en sol när han har dom på sig.
Här ser ni dom..jpg)
.jpg)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar