onsdag, april 28, 2010

Minns ni.....

.... att jag skrev i ett tidigare inlägg att det händer lite saker hos oss inom snar framtid? Nu kan jag avslöja en del av det. Vi ska flytta! Vi har fått en större lägenhet, en 4:a i samma hus fast på våningen ovanför. Lägenheten har två plan och det bästa av allt är att tvättmaskin och torktumlare ingår! Hur skönt är inte det!? Tänk att vi slipper bära all tvätt till tvättstugan, vi slipper boka tid utan vi kommer att kunna tvätta när vi har tid, så skönt! Det finns dessutom hiss i trapphuset, det är rena lyxen för det har vi inte där vi bor nu. Vi ser fram emot flytten......

1 kommentar:

Jessica sa...

Näää va roligt!!! =) Ja det måste vara underbart med en egen tvättmaskin,, Skönt med hiss oxå ;D