torsdag, april 15, 2010

Skogspromenad

Vilken härlig dag det var varit idag också! Vi packade lite picknick och begav oss till skogen. Det var så himla härligt att promenera där. Det är så fridfullt att lyssna på fågelkvittret och bara slappna av.
Vi satte oss på en bänk mitt i skogen och fikade på dessa underbara bananmuffins med choklad.

1 kommentar:

Tess sa...

Vilken fin bild på din familj! Synd att du inte är med i den. Saknar er. Kram