
Vilken härlig dag det var varit idag också! Vi packade lite picknick och begav oss till
skogen. Det var så himla härligt att promenera där. Det är så fridfullt att lyssna på fågelkvittret och bara slappna av.
Vi satte oss på en bänk mitt i skogen och fikade på dessa underbara bananmuffins med choklad.
1 kommentar:
Vilken fin bild på din familj! Synd att du inte är med i den. Saknar er. Kram
Skicka en kommentar