torsdag, april 08, 2010

Hmmm

Upptäckte precis att jag har påsken kvar på bloggen. Får nog gå ut och ta lite nya bilder att dela med mig. Det är en underbar dag idag och vi har sovit länge. Hör och häpna men jag somnade med Liam igår kväll strax efter klockan åtta, Liam vaknade när Taz kom hem från jobbet vid 6 imorse. Dom kom in och lade sig vid åtta och sen sov Liam till kvart över elva, då väckte han mig! Det blev nog lite för många timmars sömn för min del för idag är jag lite slö i kroppen. Men det är bara att rycka upp sig och ta lillkillen och gå ut i solen. På återseende....

Inga kommentarer: